Küsitlus

Mitu korda päevas vaatad oma Facebooki?
 
Tere tulemast ajajuhtimise veebi

Ajajuhtimine.ee on on praktiline koht oma aja juhtimise kohta info hankimiseks ning teistega kogemuste jagamiseks. Siit leiad teooriat, näpunäiteid, kogemust praktikutelt, hiljem ka teste, kalkulaatoreid ja võimaluse ise panustada. Head uudistamist!

Ardo Reinsalu              Facebook logo Jälgi ajajuhtimisalaseid uudiseid Facebookis

Ardo Reinsalu
 
40-tunnine töönädal on surnud
Esmaspäev, 25 Mai 2015 10:18

40-tunnine töönädal on surnud! Elagu paindlik tööaeg ja -korraldus! Forbes-i artikkel kirjutab sellest, kuidas meie 40-tunnine 8st 5ni lahendus nagunii enam ei tööta. Tulemuseks stress, produktiivsuse langus, jne. Me vajame personaalsemat lähenemist tööajale. Lahenduseks 3- ja 4-päevased töönädalad, paindlik tööaeg, kodust töötamine, töötajate kaasamine tööprotsessi planeerimisse.

 
Töö 80 tundi nädalas ja oma elu?
Esmaspäev, 06 Aprill 2015 12:09

Kuidas töötada 80 tundi nädalas ja veel elada oma elu? Ehkki ma ei soovita kindlasti töötada 80 tundi nädalas, on Business Insideri artiklis olulisi ja häid endaga toimetulemise soovitusi: - õige nutitelefoni kasutamine võib hoida kokku aega - tuleb füüsiliselt liikuda ja süüa tervislikult - ei tasu rapsida ja paanitseda - järgi Rootsi fika traditsiooni - kl 15 tõusen püsti ja teen 15 min pausi - nädalas peab olema "null-töö" päev, kus tööga üldse ei tegeleta - ja muidugi - asju tuleb teha südamega ja loovalt!

 
Parimad kalendriäpid
Esmaspäev, 23 Märts 2015 11:38

CNETilt hea ülevaade parematest kalenderäppidest. Google Calendar, Cal, Sunrise, Tempo, Fantastical 2 and SolCalendar - loe nende plusside ja miinuste kohta ja vali enda aja korraldamiseks sobivaim! Ditch your phone's default calendar for one of these apps

 
15 võimlemisharjutust kontoris
Teisipäev, 03 Veebruar 2015 15:04

Kes ütles, et vajalike võimlemisharjutuste jaoks on alati vaja spordisaali minna? Lisatud on suurepärane harjutuste kombinatsioon, mida saab teha kontorilaua tagant lahkumata. Me teame, et 1-2 korda tunnis laua tagant püsti tõusmine ja liigutamine aitab istumisest tingitud vaevuseid vähendada. Siintoodud 15 harjutust on ilmselt veelgi kasulikumad!


View Interactive Version (via Desirable Body).

 
Magamatuse mõju töövõimele
Pühapäev, 10 Mai 2015 18:52

Ikka ja jälle ajajuhtimisest ja unest. Õigemini magamatusest ja selle mõjust meie töövõimele. Lisatud ülipõhjalikus artikiklis paar huvitavat fakti:
- Pidev 6-tunnine magamine mõjub meie vaimsetele võimetele sama kehvasti kui me oleks 48 tundi järjest magamata.
- NB! Katses osalejad ISE ei saanud aru, et nende võimed langesid!
- Ainuüksi USAs läheb igal aastal 100 miljardit dollarit magamatusega seotud efektiivsuse langusega kaduma.
Palju palju nippe paremaks uneks, ärkamiseks ja enesetundeks saad artiklist: The Science Of Good Sleep: There’s A Reason You’re Always So Tired

 
Avatud kontori töönipid
Kolmapäev, 01 Aprill 2015 15:10

Avatud kontor võib olla sõber või vaenlane. Pick the Brain huvitav artikkel, et kuidas töötada avatud kontoris. Üks uuring väidab, et töö produktiivsus võib langeda 68%ni. Lahendused? Kuula sõnadeta muusikat, väldi segajaid, muuda oma töökeskkond endale sobivaks, tee pause, käi väljas, väldi niisama-vestlusi.

 
Kuidas vältida asjade ostmist?
Kolmapäev, 11 Märts 2015 22:41

Pikk ja põhjalik artikkel teemal, kuidas poed meiega manipuleerivad, et me aina rohkem asju ostaksime. Kirjas ka näpunäited, kuidas seda vältida. Ning lisaks soovitused, kuidas üldse enda aega ja keskkonda liigsest vabastada. Kasulik lugemine! Lifehacker: How to Program Your Mind to Stop Buying Crap You Don’t Need.

 
Stress ja selle sümptomid
Kolmapäev, 21 Jaanuar 2015 23:54

Stress võib vabalt olla kaasaegses maailmas üks põhilisi haigusepõhjustajaid, väsimuse ja kurnatuse allikaid. Kas sa tunned aga ära stressi sümptomid?

Stressi või kahtlustada, kui: kael või kõht on pinges, käed higistavad, hingamisraskused,... peavalud, keskendumisprobleemid, pidev äng, väsimus, mured voodis, jne. Kui neid sümptomeid juba koguneb, siis proovi midagi ette võtta.

Näiteks: maga korralikult, söö tervislikult, leia füüsilist koormust (kasvõi jaluta), vähenda kohvi/alkoholi/tubaka tarbimist, puhka regulaarselt, räägi inimestega. Ära lase stressil enda üle võimust võtta - ole ise enda peremees!

 
<< Algus < Eelm 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Järgmine > Lõpp >>

Lehekülg 1 / 14
Banner